شما اینجا هستید : خانه  »  اخبار   »   قطعه جدید یاسر داودیان با حضور «آرمین» منتشر می‌شود

قطعه جدید یاسر داودیان با حضور «آرمین» منتشر می‌شود

موسیقی ما – یک خواننده پاپ سومین آلبوم رسمی خود را در بازار موسیقی کشور منتشر می‌کند.

به گزارش «موسیقی‌ما»، یاسر داودیان پس از انتشار دو آلبوم «فرض کن» و «نقطه ضعف»، سومین اثر رسمی خود را روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

این خواننده که در دو آلبوم قبلی از حضور چهره‌ها و ستاره‌های زیادی در قالب آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده بهره برده بود، در جدید ترین اثر خود فضایی کاملا الکترونیک را تجربه کرده است و قرار است در این آلبوم فضاهایی جدید و متفاوت‌‌تر از آثار گذشته‌اش را روانه بازار کند.

یاسر داودیان درباره آلبوم جدید خود در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «حدود شصت درصد کارها انجام شده است و به زودی آلبوم را تکمیل و جهت اخذ مجوزهای لازم به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارسال خواهیم کرد.» او در ادامه افزود: «آلبوم‌های قبلی من به نوعی تفکر و اندیشه هنرمندانی بود که در این اثر حضور داشتند و البته برای من هم محترم بود. ولی آلبوم جدید را به کلی عوض کرده‌ایم و کلا با تیم جدید و تفکرات جدیدتر به تولید آن پرداخته‌ایم. عمده موسیقی این آلبوم الکترونیک است و تنها دو قطعه را در فضای آکوستیک ضبط کرده‌ایم. ۱۴ قطعه تولید شده است و از بین این قطعات ۸ قطعه در آلبوم قرار خواهد گرفت. برنامه ریزی ما برای انتشار آلبوم حوالی بهمن ماه امسال است و به زودی اخبار و اطلاعات دقیق تری درباره این آلبوم در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.»

داودیان درباره فعالیت‌های جدید خود نیز توضیح داد: «چندی پیش قطعه «شک» از من منتشر شد که خدا را شکر واکنش های خوبی نسبت به آن اتفاق افتاد و ازاین بابت خوشحالم. این اولین بار است که درباره این موضوع در رسانه‌ای صحبت می‌کنم. انشاالله قطعه بعدی من با حضور «آرمین» منتشر خواهد شد که وقت و انرژی زیادی برای این اثر صرف شده است.»

این خواننده خاطر نشان کرد: «این روزها برخی فعالیت‌های جدید هم انجام داده ایم که به مرور تا زمان انتشار آلبوم اطلاعاتشان را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.»

منبع:  موسیقی ما

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : 0 در حال بررسی : ۰

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.